Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 30°C
Cum 30°C

Mini Voleybol Şenliği’nde Çocuklar Madalyalarını Aldı

Mini Voleybol Şenliği’nde Çocuklar Madalyalarını Aldı
21 Haziran 2026 15:08
A+
A-

Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği Mini Voleybol Şenliği’nde yaklaşık 1500 kız çocuğu voleybol sevgisini sahalara taşırken, organizasyon sonunda madalyalarını almanın mutluluğunu yaşadı.

Osmangazi Belediyesi’nin çocukları sporla buluşturmak ve küçük yaşlarda spor kültürü oluşturmak amacıyla düzenlediği Mini Voleybol Şenliği, Sukaypark Tesisleri’nde büyük bir coşkuya sahne oldu. 15-19 Haziran tarihlerinde bu yıl ikincisi gerçekleştirilen organizasyonda yaklaşık 1500 kız çocuğu, voleybol heyecanını doyasıya yaşarken, dört gün boyunca hem sporun disiplinini öğrendi, hem de takım olmanın mutluluğunu paylaştı. Osmangazi Belediyesi’nin spora ve genç nesillere verdiği önemin en güzel örneklerinden biri olarak gösterilen şenlik sayesinde çocuklar, hareketli bir yaşamın önemini keşfederken, voleybol branşıyla da ilgilerini pekiştirerek gelecekte sporun içerisinde yer alma konusunda önemli bir adım attı.

Büyük Mutluluk Yaşadılar

Şenliğin sonunda derece ya da skor ayrımı yapılmaksızın organizasyona katılan tüm çocuklara madalya verildi. Boyunlarına takılan madalyalarla büyük mutluluk yaşayan minik sporcular, gün boyunca emeklerinin karşılığını almanın heyecanını yaşadı. Çocuklara madalyalarını takdim eden Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, her birini tek tek tebrik etti. Turnuva boyunca çok eğlendiklerini de dile getiren çocuklar da, voleybol oynamaktan da çok keyif aldıklarını dile getirerek, kendilerine bu imkanı sağlayan Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.

Dostluğun, heyecanın ve spor sevgisinin buluştuğu organizasyon, geleceğin voleybolcularına umut verirken çocuklara da unutamayacakları bir deneyim yaşattı.